12/1

DAG 18

Idag mår jag förvånandsvärt bra!
Har fått stressa hela dagen fram till nu
 så det kan va därfär som jag inte känt mig
rastlös...
trött...
frusen..
 och allmänt osocial...

Började med att jag försov mig...
det var samling 08:30
och jag vaknade av telefonen 08:10...
så upp med sonen(den yngsta) och i med frukost...själv åt jag bars i bilen..*L*,
så jag hade snabb frukost!!
Kom till samlingen 08;29...lugnt!
Men det fattades folk,
så jag fick ringa hem till den andre sonen (som fortfarande låg och sov)
och fråga om han kunde ställa upp..
Så in i bilen och hem och hämta honom..och i väg!!
När alla matcherna var slut fick den äldste sonen värsta brytet..
(kom fram att han inte hade ätit frukost)
och inget var bra..(tror blodsockret låg på minus)
Så köpa varmkorv på plats och få i honom  en coca cola..sen blev han lite goare..*L*
Sen skulle han absolut vara med och träna efter matcherna..
(en del får aldrig nog)
Så nu är han sliten...sitter och spelar data med en kompis.

Hade inget att äta till lunch(kycklingen slut, kasslern stenfrusen)
så jag fick ner och handla, köpte 2 hg rökt skinka..(har aldrig smakat så bra som idag)
sen på med lite grönsaker...PERFEKT!!
Det är vad jag kallar SNABBMAT!

Tror nervositeten kommer krypande ikväll...
Hade svårt att sova igår också..sist jag kollade klockan var hon 03:00..
Någon som har tips på hur jag ska kunna slappna av och somna?

Har fått en del lyckoönskningar till operationen...TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!

Bara 2 dagar till inläggnign
Bara 3 dagar till operation

Linda


Kommentarer
Postat av: Mira

Tro sjutton du är nervös.

Ett tips är att läsa. Bra verklighetsflykt.

2008-01-12 @ 15:49:32
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Lisbeth

Ang. att du känner dig osocial. Helt ok, bara det inte svänger över till asocial.
Tips mot sömnlöshet
* räkna får
* titta inte på klockan
* fantisera om Torsten Jansson( ny man till den där
ljusa unga sosseministern, har glömt namnet. Linda Skugge somnar i alla fall därvid.)
* bestäm dig för ett enda ord. Tänk på det hela tiden.
* skit i allt ovanstående. Somnar du så somnar du....

2008-01-12 @ 16:32:33
Postat av: Lisbeth

Jag igen. Tog reda på att politikern heter Ulrika Messing

2008-01-12 @ 16:44:36
Postat av: Angelica

Ta ett avkopplandet bad och bara pyssla om dig själv. Tänd ljus och sätt på lugn musik!
Lycka till.

2008-01-12 @ 16:50:56
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Josefin

Jag skulle aldrig klara av en operation. Jag har sjukt stor rädsla för smärta. Men du klarar dig säkert finfint :)

Gör som Angelica säger,
Koppla av :)
Kramkram

2008-01-12 @ 16:53:58
URL: http://jjosie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0