17/1

DAG 2

Nu är jag äntligen hemma efter operationen...känns riktigt bra!

Jag har inte haft tillgång till internet på sjukhuset så jag har mailat min man som i sin tur lagt in det på min blogg...vilken tur man har en så underbar man!!

Nu ska jag gå och vila, och bara ta det lungt och njuta av att vara hemma och att allt gick så smärtfritt som det ändå har gjort!!

 TACK till alla er som skickat fina kommentarer och lyckoönskningar, de har värmt!
Jag har kunnat läsa kommentarerna på sjukhuset, men inte lägga in något själv...TACK!

TACK även till er som har hjälpt till på hemmaplan nu när jag varit borta!!

ps: Jag hoppas att även du, MiaMaria kommer hem imorgon...

Imorgon blir det mätdag och vägdag!!!

Linda




                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej, vill bara säga att det är väldigt intressant att läsa din blogg. Har fastnat:) Skönt att allt gick bra och du mår bra nu.

2008-01-17 @ 21:41:40
URL: http://linneaadamsson.blogg.se
Postat av: pej

Skönt att du är hemma!
Hoppas du får mår helt bra snart!
Följer dig stenhårt!

Kram

2008-01-18 @ 09:55:33
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0