2/1

DAG 9

Fortfarande på bra humör och kroppen mår bra.

Idag snöar det!!
Jippie!!
Äntligen...man blir som barn på nytt!
Min minsta son har redan varit ute och gjort snöänglar...fast det liknade mer något annat....
Han längtar tills det har blivit så mycket snö att han kan ta fram sin nya snowboard.
Nu springer han runt här och sjunger "jag ser det snöar, jag det ser snöar " om och om igen...

Jag har stora problem att få  i mig pulvret, nu klöks jag varje gång.
Vattnet är inga problem, men milkshaken...
Så fort jag vet att det är dags för mat, så kommer illamåendet krypande. Emellan mår jag utmärkt.
Har försökt ringa sahlgrenska, skulle återkomma nu efter ett...
Så vi får se vad de säger...

I morgon är det vägdag...
Undra om det fortfarande visar minus...

BARA 12 DAGAR KVAR!!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0