21/1

DAG 6

Vågen visade idag 108,8 kg, så det går neråt!
Fantastiskt!
Jag blir lika glad varje gång jag ställer mig på vågen och ser att den visar minus...
Tänk för 4 veckor sen vägde jag 119,3 kg...
och jag mår ju trots allt bra och nu börjar jag känna mig lite piggare också!
Jag har fortfarande de här trötthetsperioderna som kommer smygande under dagen...
men då kan jag krypa upp i soffan med en film och sova en stund!

Idag ska jag försöka mig ut på två promenader runt kvarteret igen...
det blev ju bara en gång igår på grund av smärtan!
Tänkte jag skulle fråga om grannen ville följa med nu på förmiddagen..
hon ringde vid 08:00, men då sov jag som en gris!

Sitter här med min frukost som fortfarande består av 1 dl lättfil...
gäller att inte vara gnällig nu första veckan...
då man äter nästan samma mat hela tiden!
Men på torsdag går jag över till mosad/puread mat istället!!
En ny fas..något nytt att fundera på!

Det gick riktigt bra med "maten" och "drickan" igår...
Hade inga större problem at få i mig det!
Men det är som sagt svårt att veta om man känner mättnadskänslan eller man bara inbillar sig...

Nu ska jag klä på mig och ringa grannen!

UNDRA VAR JAG VILL ATT MIN MÅLVIKT SKA LIGGA...

Linda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vilken kämpe du är! Grattis till viktnedgången! :) Men 1dl fil var inte mycket att komma med till frukost.. :P

2008-01-21 @ 11:59:37
URL: http://sandranordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0