2/1


DAG 9

Har pratat med dietisten på Sahlgrenska och enligt henne ska jag nu bara äta pulver till frukost.
Till lunch och middag ska jag äta sallad och tex kycklingfile, tonfisk i vatten, kassler, skinka eller liknande magert. Inga kolhydrater.
Och 2 frukter per dag.
Jämfört med pulverdieten blir detta himmelriket.
Ska fortsätta med detta fram till op.

Har ätit lunch, det blev 1 dm gurka och 1 liten kycklingfile.(hade inget annat hemma, svärmor är på väg hit och hon har handlat till mig)
 TACK SVÄRMOR, DU ÄR DEN BÄSTA SVÄRMOR MAN KAN TÄNKA SIG!!
Efter jag hade ätit fick jag fruktansvärt ont i magen (jag tog det lugnt och tuggade maten länge och väl)
Kräkte upp ungefär hälften( tror jag , lite svårt att mäta....)
Men nu en halvtimme efter känns det bra, känns lite konstigt i magen....
men det är väl inte så konstigt...har man bara tagit pulver i 9 dagar så...

Aldrig är man nöjd....

BARA 13 DAGAR KVAR!!

Linda

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte många dagar kvar nu tills operation !

2008-01-02 @ 15:28:29
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0