22/1

DAG 7

Gissa vad som hände idag klockan 17:00?...
Jo, jag hittade in till en blogg (
www.lindaslya.blogg.se ) som hade en tävling och skickade iväg en kommentar....och jag vann!!!
En lila navelpiercing som jag har tittat många gånger på.....den är riktigt fin!
TACK LINDA!!... fint namn har hon också!

Har varit ute och gått min sista promenad för dagen....tog en lite längre runda än jag gjort tidigare..
Det var jobbigt....jag stöp i fåtöljen när jag kom hem!
Men jag fick inte ont.
Det är kallt och fullmåne ute.......riktigt mysigt
Så nu ser jag fram emot i morgon då jag ska gå två rundor som är som den jag gick ikväll!

I morgon hoppas jag att jag får besök av en kompis, som kommer och gör mig lite sällskap och kanske följer med ut på en av mina rundor!
Jag har inte träffat henne sen operationen, så det ska bli kul!

Middagen är också avklarad, åt min kantarellsoppa 1 1/4 dl och 30 minuter efter 1 dl lättmjölk!
Det går framåt hela tiden....
är inte lika trött emellan nu...(förutom när jag varit ute och gått, då är jag hel slut)

På fredag ska vi ha kalas för min äldste son, han fyller 11 år!!
Vi har hyrt sporthallen så vi kan ha 5-kamp där....sen orkar jag inte med att ha en massa folk här hemma än!
Svärmor ska baka två tårtor och mamma 1 tårta, alla ska vara i choklad utan grädde, enligt sonens önskemål.
Tack för hjälpen båda två!

Tänk de som inte har någon/några som ställer upp och hjälper till....
Hur klarar de sig....
Tänk att vara alldeles ensam utan någon som är där när man som mest behöver det....

Linda



Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: visst gör de :)

2008-01-22 @ 19:41:54
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Jennie

svar: hahaha kolla in kommentarerna o avgör själv :P

2008-01-22 @ 20:00:32
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

jag håller med dej helt å fullt, hur skulle man klara sej utan sina nära å kära? =)
Spännande läsning på din blogg!!
Du verkar vara en riktig fighter!! =D
Många kramar Petra

2008-01-22 @ 20:00:59
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Hannah

hm, mina favoriter är Vitt te, Grönt te-orient, vaniljte och hallonte! :D

2008-01-22 @ 20:01:18
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0