30/1

DAG 15

Vaknade idag igen med huvudvärk.......börjar bli lite av en vana nu!
Men jag hade sovmorgon till 09:00.....M gick upp och tog barnen och hjälpte dem till skolan!
Tror att jag får ont i huvudet när jag har så långt mellanmåltiderna ....från kvällen och till morgonen!
Får kanske ställa klockan och äta ett knäckebröd mitt i natten....*L*
Nu har jag fått i mig lättfilen så huvudvärken börjar ge med sig...
tog i och för sig 2 panodil också...så det kan ju vara vilket som!
Så det blir till att dricka vatten under dagen.....
tänkte fylla en 1 liters kanna och ha i kylen.
Och innan jag går och lägger mig SKA den vara slut!

Klicka för stor bild
Ska kanske prova smaksätta vattnet?.....

Jag har inte gett vika än.......för "vågsyndromet"!
Gör jag det så blir jag beroende av att väga mig flera gånger varje dag säkert!
Och det har jag ju inte tid med när jag ska börja jobba igen.....

Till lunch ska jag göra köttfärslimpa och brun sås och kokt potatis och någon kokt grönsak!
Det låter mycket...men jag äter ju inte mer än 1-1/2 dl sammanlagt!
Så det gäller att få rätt propertion på portionen.....(det blev krångligt)
Jag ska börja äta det med mest näring i......

Sen ska jag ju hinna med min förmiddagspromenad också....
Idag har jag sällskap, M jobbar eftermiddag så han får snällt följa med!
Det blir IKEA-paraply idag igen....

"EN KNUTEN NÄVE KAN VARKEN TA ELLER GE....."

Linda


Kommentarer
Postat av: Karina

Hej tjejen

Gott att läsa hur bra det går för dig!!
Maten verkar ju funka och du fullkomligt rasar i vikt... HÄRLIGT!!!

Grattis (å nu kastar jag mig in i böckerna igen)
Kram

2008-01-30 @ 10:17:31
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se
Postat av: Maria

Japp jag är med, har bara inte orkat lägga ut reklam på "sidorna" som vissa har, men det ska tydligen vara väldigt bra, och folk tjänar bra med pengar på det. Det är gratis! :)

2008-01-30 @ 10:19:50
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Maria

Ja absolut gör det, man kan alltid testa! :)

2008-01-30 @ 10:28:22
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Pajas

Absolut länka på du, det är bara roligt.
hehehe klart vi har sjuk humor det är den bästa formen av humor!

btw, är rätt ok att smaksätta vattnet med t.ex hallon, el blåbär, rätt blaskig smak men helt ok som variation

2008-01-30 @ 10:36:07
URL: http://pajasdomare.blogg.se
Postat av: Camilla

Det där med en literkanna vatten kanske jag borde prova. Jag glömmer verkligen bort att dricka, häromdagen fick jag i mig kanske 6-8 dl totalt på hela dagen, det är ju farligt ju + att man blir grymt okoncentrerad.

2008-01-30 @ 15:06:53
URL: http://tungviktaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0