30/1

DAG 15

Sitter nu här och äter päronpure` för 5 månaders bebisar.....
Inte alla som gör det till mellanmål inte!
Men jag fick ett tips från en vän som gjort operationen för ett tag sen och bara har 8 kg kvar till målvikt!!
Bra jobbat Karina!!
Vill ni se hur duktig hon är och hur hårt hon kämpat gå in på  
www.karinaslillasvarta.blogg.se

Nu ska jag upp på och lämna sonen på fotbollsträning och sen ta min kvällspromenad!
Jag får sällskap av en vän och hennes lille son...mysigt!
Men som vanligt regnar det här........

Har fortfarande inte gett vika för mitt mer och mer "pockande" "VÅGSYNDROM"!


OM DU MÖTER EN MÄNNISKA UTAN LEENDE...GE HENNE DITT.......

Linda



Kommentarer
Postat av: Elin

härligt att höra... jo det är bättre med mig och jag blev sååå nöjd med håret

2008-01-30 @ 19:21:37
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Mipi

Ja de va verkligen skitskoj.. trist att man jobbar på fredag när nästa pass e =(
men min träningsvärk va borta i morse, hade den direkt efter ist *ASG*
Ha de gott

2008-01-30 @ 20:57:08
Postat av: xMx

Haha, jag sa ju det, barnmatsburkar! :)

2008-01-30 @ 21:06:42
URL: http://xmx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0