30/1

DAG 15

Är så fruktansvärt törstig....druckit 1 liter vatten och 3 dl apelsinjuice idag!
Så jag kommer nog springa på toa ett par gånger i natt!
Men vaknar jag utan huvudvärk så är det värt det!

Har haft en trevlig kväll med en kompis på besök...
men nu är jag riktigt trött så sängen väntar!
Efter jag ätit mitt kvällsmål, det vill säga 1 1/2 dl lättfil!

Har av verkat båda promenaderna idag och känner att jag orkar öka tempot lite...
så länge det inte är uppförsbackar bara...
då måste jag stanna och pusta ut!

I morgon kommer en annan kompis på besök,
så jag måste sova och vara utvilad tills det!
Hon ska få en massa kläder som jag städat ur min gardrob!
Har inte träffat henne sen jag opererades, så det ska bli kul!

"ALLA VILL LEVA LÄNGE, MEN INGEN VILL BLI GAMMAL..."

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0