3/1


DAG 10

VIKT: 113,3 KG

Nu visar vågen 6 kg minus, ganska skönt!

Igår fick jag börja äta lite igen enligt dietisten på Sahlgrenska.
På dagen kom det upp igen, men på kvällen stannade det kvar.
Igår kväll blev det 1 dl räkor och 1 tomat, tuggade länge och väl, tog mig ca 30 minuter att äta.
Sen kom magknipen....
men den släppte efter ett tag.

Jag antar att vikiten inte kommer sjunka i samma drastiska fart, men i gengäld mår jag nog ganska mycket bättre av detta.
Jag har ingen huvudvärk, ingen frusenhet bara jag..känns som vanligt.
Tror till och med jag har ork att ut och gå en lång runda i det härliga vintervädret!!

Jag har kommit in i en fas då jag är väldigt lugn, men jag tror jag kommer bli nervös ju närmare operationen kommer.
Men jag längtar...

Många ser det som om de ska börja ett helt nytt liv efter operationen, jag ser "bara" en fortsättnig på det som är...
Många har redan satt upp sin målvikt...jag har mina mål i "saker" jag ska göra...
Många tror att alla deras problem ska lösas med operationen....mitt viktproblem kommer lösas men har jag fler får jag jobba på dem...

Jag är lycklig i det liv jag har nu, jag har den man jag vill ha, jag har den familj jag vill ha, jag har nära och kära som bryr sig om mig för den jag är och jag har vänner jag vet jag kan lita på.
Jag vill göra min operation för min hälsas skull, inte behöva gå och ha ont i mina ben/vrister.
Jag har gjort det jag velat göra och aldrig kunnat "skylla" på min övervikt.
(en sak har jag inte vågat göra..paragliding, men det är mitt första mål efter operationen)

Vaknade med många tankar i huvudet i morse.....

BARA 12 DAGAR KVAR!!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0