4/1

DAG 11

Nu går dagarna som bara den, jag mår kanon!
Vilken tur jag tog kontakt med dietisten på Sahlgrenska.
Min kropp hade nog inte klarat många fler dagar, så som den mådde under pulvertiden.

Dagen igår försvann snabbt, jag åt 1 kycklingfile och 1/5 paprika, 1 cm gurka, 1 salladsblad och 1/2 tomat till lunch.
Till kvällen hade jag gäster och då bjöd jag på kassler (2 dl) och bland sallad (tomat,gurka, paprika,sallad) 2 dl.
Får fortfarande lite ont i magen efter jag ätit, men det försvinner efter en stund.
Måltiden tar ca 30 min och jag tar små pauser i måltiden.
Tuggar väl och länge....allt enligt dietistens råd.

Idag ska vi iväg och bowla med hela familjen, ska träffa en kompis och hennes familj där, ska bli kul!
Förena nytta och nöje är alltid bra.
Blir ju lite motion, ska bowla i 2 timmar.
På vägen hem får vi stanna till hos svärmor och äta lunch, kyckling...mums!
TACK SVÄRMOR OCH SVÄRFAR!!!
NI ÄR DE BÄSTA SVÄRFÖRÄLDRARNA I HELA VÄRLDEN!!

I morgon är det vägdag..
undra om vågen visar minus fortfarande eller den stannar upp lite nu när jag frångått pulvert?.......

BARA 11 DAGAR KVAR!! (nu går det fort)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0