6/1

DAG 12

Idag vaknade jag 10:00, var flera år sen jag sov så länge!
Kom på att det var träning 10:45, så jag hoppade kvickt ur sängen och bytte om, sen bar det iväg.
Träningen gick som på en räls och när jag kom hem var jag riktigt sliten...träningsvärk...
Men det var längesen jag kände mig så pigg, men ändå trött.
Trodde inte jag skulle orka träna nu innan opertionen, men det gick riktigt bra!
Har "piggnat" på mig rejält efter pulverdieten, har både kraft och ork att göra saker och inte bara ligga och frysa under ett eller två täcken.

I morgon är det vägdag igen, denna gången har jag inte så stora förväntningar, jag blir bara besviken om det inte visar mer än 0,1 kg minus.

Har just ätit min lunch, 1/4 blomkålshuvud, 1 liten morot, 1/2 dm gurka, 1/4 äpple, lite paprika, 2 dl kassler.
Gott var det och mätt blev jag.
Lunchen tog 20 minuter, slarvade lite med tuggningen....

Undra hur länge jag måste hålla uppe med träningen efter operationen?...
Tänkte jag skulle röra lite till på mig i dag, får utmana mina huliganer på pingis ikväll...
Det blir ju lite motion iallafall...

Ikväll ska jag äta räkor,1 kokt ägg, 1/2  tomat,  1 dm gurka och 1 morot.
Ska bli gott, får göra omelett till barnen och mannen.

Jag måste köpa några mysiga innetofflor jag kan ha på mig under tiden på sjukhuset..(det närmar sig med stora steg)
har fixat lite filmer jag kan ha med mig upp till Göteborg när jag ska opereras, bla Ugly Betty, Macken, Pang i bygget.
Får ju ta några filmer jag kan skratta åt...
Har köpt ett par jogging/pyjamas byxor som jag kan ha där..(vill ju inte använda sjukhusetskläder...då blir jag ju 10 gånger sjukare)
Ska ta med mig min bärbara dator upp, får hoppas de kan ordna tillgång till nätet...
Tänkte jag skulle skriva lite varje dag, även efter operationen.
Känns lite som när man skulle föda barn och åka i till BB, men packar väskan,
så det bara är till att köra när vattnet har gått!

Undra hur jag är/mår om en månad?.....

BARA 8 DAGAR KVAR TILL INLÄGGNINGEN.....
BARA 9 DAGAR KVAR TILL OPERATIONEN......

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0