7/1

DAG 13

Jag har syndat!!!

I går kväll blev suget för stort, jag åt ett kexchoklad....
Sen kunde jag inte somna pga dåligt samvete...
Så idag mår jag väl inte så där bra, men det är ju självförvållat!
Vägde mig idag och vågen visade 113,6 kg alltså PLUS 0,4 kg...
ännu sämre samvete...för det där förbaskade kexchokladet!!!
Så till frukost idag blir det  milkshake...och till lunch och till kvällsmat och mellanmål....
Tänkte jag skulle köra nu fyra dagar med pulver igen...så vikten minskar lite till innan operationen.
Sen fre-lör-sön enligt dietistens anvisning om mat.
Sen är det ju dags för inläggning....på måndag.
Nya tag, ny vägning i morgon. Kör vägning  varje morgon nu.

Kexchoklad är ett fördärv....*L*

BARA 7 DAGAR TILL INLÄGGNING!
BARA 8 DAGAR TILL OPERATION!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0