8/1

DAG 14

I dag är jag trött...
har tappat orken helt...
Känner ingen hunger, men har ändå ett sug...(jä_la kexchoklad)
Det är sant det man säger..så länge man inte har smakat det har man inte sug...men sen....
Men nu har jag inte många dagar till operationen och det är ju bra.
Väntan är lång, men dagen är snart här, och jag kan börja leva som vanligt igen.( om än med lite mindre mat)

Jag är ledig fram till operationen och det är kanon, då hinner jag  fixa allt runt om.
Måste göra soppa...(tiden rinner iväg)
Måste packa....(inte handlat allt jag ska ha med mig)
Måste handla boken...(den jag skrev om igår)
Måste skaffa mig ett par mysiga inneskor...(det blir kallt om fötterna annars)
Måste fixa med min sjukresa till Göteborg...(långa telefonköer)
Måste sova....(har sovit 9 timmar på 2 dagar)
Sen har jag en massa annat jag vill göra, men i tidsnöd så blir det efter operationen!

Sitter fortfarande i morgonrocken och myser under filten, men som en tjej sa till mig...du får vara lite ego under de här dagarna....
Så mellan 08:00 och 13:30 är jag ett riktigt stort ego denna vecka!!!
(För efter det kommer mina huliganer hem...så då blir jag mamma igen...)

BARA 6 EGO DAGAR TILL INLÄGGNING OCH
7 DAGAR TILL OPERATION

Linda

Kommentarer
Postat av: Mie

Hej! Intressant blogg du har, har inte läst allt, men lite iaf=). Inte lätt det där när sötsuget kommer, men...har en kompis som för en månad sedan gjort denna operation, dock följer hon inte kosten, som jag tror du kommer göra, bra det! Lycka till med allt, jag kommer titta in igen=)/Mie

2008-01-08 @ 11:38:21
URL: http://www.mies.blogg.se
Postat av: Anna

Kul att du hittat till bloggen!

Har en kompis som gjorde operationen för ett par månader sen... hon har aldrig mått bättre i hela sitt liv! Kommer nog bli kanon! :)

2008-01-08 @ 12:02:17
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Anonym

Alright tack ska du ha. :)
Sköt om dig.

2008-01-08 @ 16:52:11
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0