8/1

DAG 14

Så ännu en dag går mot sitt slut...
och jag har svårt för att sova...idag igen!
men inte ska man klaga över det, det är bara till att bita ihop och "kolla" runt på nätet.

Har ätit kassler i dag igen..(börjar bli lite tråkigt)
Imorgon blir det kycklig med massor av vitlök!
(tur jag är hemma, så ingen behöver stå ut med min ljuva andedräkt)...f
örutom min man då förstås..
men han tog mig i nöd och lust!!!

I morgon ska jag börja bocka av min lista på saker jag MÅSTE göra innan operationen.
Jag ska börja med att ringa om sjukresan i morgon förmiddag.
Sen ska jag koka soppa, men har inte kommit fram till vilken.
Det ska vara en "klar"-soppa...så jag gör väl en enkel grönsakssoppa och
 sen mixar jag ihop den och sen silar den...så inga bitar finns kvar i den.
Så fryser jag in den i 1 dl portioner.(så har jag soppa en hel månad....)

Nu ska jag försöka sova så jag kan få ha min egodag i morgon igen....
det var riktigt skönt att få ha egodag...
utan att ha dåligt samvete....

BARA 6 EGODAGAR KVAR TILL INLÄGGNING
OCH 7 TILL OPERATION!!!

Linda

Kommentarer
Postat av: Jela

Tack för ditt inlägg, det värmde! :)
Vill önska dig alla lycka till i hela världen med operationen :)

Kram Danijela

2008-01-09 @ 01:17:05
URL: http://jela.blogg.se
Postat av: Karina

Helt rätt tjejen!! Fler egodagar åt folket!!!

Kram

2008-01-09 @ 06:40:49
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja det är tufft.
Sköt om dig.

2008-01-09 @ 09:14:10
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0