TYVÄRR FORTFARANDE 11/1

DAG 17 ÄNNU....

Nää, nu går jag bäddar ner mig i soffan och väntar på att barnen ska komma hem från kalaset!!
Dagen tar ju slut mycket fortare..(hoppas jag)

Jag är ju så gott som färdig med min MÅSTE lista...
men soppa har det inte blivit någon...
men jag har en ide...
jag säger till alla som vill ge mig en blomma efter operationen att jag vill ha 1 liter soppa istället!!!
Vad tror ni om det??
Då kommer den ju silad och färdig för att ätas och frysas in...ska ju bara äta ca 1 1/2 dl soppa till lunch och 1 1/2 dl till kvällsmat...
så då klarar jag mig ett tag..
och ännu bättre..alla smakar inte likadant!!
Fast...
egentligen var det inte min ide...
det var svärmors!
Tack svärmor!!
Du är bäst!!
Jag undrar hur många "blommor" jag får av dig??...*L*

3 SEGA DAGAR TILL INLÄGGNINGEN
4 ÄNNU SEGARE DAGAR TILL OPERATION

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0