16/7

Så är jag äntligen hemma igen!
Har haft en underbar lill-semester.
Först i Åhus och sen bar det av till Öland.

Och jag har varit duktig med stegen varje dag...
minst 10000 steg har det blivit!
(fast inte idag...*L*)

Maten har funkat hyfsat bra...
lite dumping,
men på det hela helt ok!
Fast jag har slarvat med drickan.....
Så nu när jag är hemma igen.
blir det till att ta riktiga tag i det!

Och lite kläder har jag så klart hunnit med att shoppa på semestern...
Så förtillfället har jag lite kläder att välja mellan..
inte mycket, men så det räcker iallafall!..*L*

Imorgonbitti är det dags att träffa min "bästa vän"...
ska bli spännande att se vad hon visar.
Fast jag tror och hoppas att hon visar minus!
(håller tummarna stenhårt tills i morgonbitti...)

Nu ska jag slänga mig i en varm go dusch!
(äta mellanmål först...)
Uppackandet är jag redan klar med!
Så det blir en långpromenad ikväll och
sen en massa mys!
Varma mackor står på menyn ikväll...
ost, skinka,ananas,tomat och oregano!

Mannen ställde sig på vågen...
och den visade nog inget bra!
Han sprang ner i källaren och började träna direkt...*L*

Linda
lägg gärna en röst....
TACK!




Kommentarer
Postat av: Ditte

välkommen hem =)! Börjat läsa din blogg och gillar det jag läser. Jag väntar på op själv och har varit beroende av min stegräknare sen några månader sen... Funder nu på pulsklocka med.. Märkt att jag gått ned i vikt när fokuset varit på annat än kilorna. Kämpa vidare du!!! Håller tummarna för din "dejt" med vågen imorgon!

2008-07-16 @ 18:58:03
Postat av: Moi

Välkommen hem igen! Jo det känns bra att det börjat gå neråt igen... Kram på dig!

2008-07-16 @ 19:15:28
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0