18/7

Ätit och druckit gott har vi gjort ikväll!
Och haft ett trevligt sällskap också...
Men nu börjar jag bli sliten...
så det blir nog soffan och en rolig film ikväll igen...
(filmen igår var nog inget vidare...för jag somnade!..)

Jag har inte klarat stegmålet idag...
men kom upp i 7000 steg iallafall.
Och som sagt det är ju bättre än inga steg alls!

Jag fick en komplimang i dag när vi var och shoppade...
"har du gått ner i vikt under sommaren?"
"Ja...jag opererade mig i Januari.."
"Det har du lyckats med, du är ju en riktig pingla nu ju!"
"Tack så mycket"...
och jag blev generad!
och gjorde mitt ärrende och försvann snabbt....
Men det värmde...
och jag var stolt!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: C.V

det måste vara kul med sådana kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0