19/7

Nu har jag vilat färdigt...
(hann med en del av "Nattvandraren" Också..*L*)

Kände att det "drog" lite i magen, så det var dags för mellanmål...
så nu åt jag ina 5 pistagenötter och åt en bit vattenmelon...
och 1 dl vatten.
Så nu står jag nog mig tills vi ska grilla...
Det blir fläskfile`ikväll,
(men inga kolhydrater..
då mina svärföräldrar äter "startperioden" av GI.)
Vitlöksgrillade tomater, kokta majskolvar (till huliganerna)
röd paprika, gurka och en sallad de har med sig!
Och sen kommer vår soda stream gå varm..*L*

Ska ta en snabb-promenad innan de kommer!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lina

Smart med svärföräldrar som kör Gi nä en anna inte bör äta massa kolhydrtare =)



Mina kommande svärföräldrar gör alltid fettsnål mat...o har alltid gjort. den är grymt god.

Inga feta såser, rena produkter etc.



jag bor ca 4,5 mil norr om sthlm.

2008-07-19 @ 15:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0