21/7

Till kvällsmat idag blir det pyttipanna och stekt ägg!
Och så "svärföräldrasalladen",
den är riktigt god!
TACK!

Tältet uppsatt, nu återstår bara om huliganerna SKA sova där..*L*
Risken är väl att alla 3 kommer smygande i natt.
Och vill sova inne istället...*L*
(Så gjorde iallafall jag när jag tältade hemma....)

Jag har sådan träningsvärk av vibrationsmaskinen,
främst i rumpan och låren...
men även ryggen och magen!
Det måste ju iallafall betyda att jag tränar nåt..*L*
Men ack vad det känns när jag ska gå i trappor...
Men träningsvärk är ganska skönt....
När man tänker efter..*L*

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Novalie



Spännade med vibratormaskinen! Jag vill så gärna att sånt ska funka efter som jag är för lat för att orka röra på mig själv =)

2008-07-21 @ 19:56:13
URL: http://novalie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0