22/7

Vi vann ingenting på bilbingot!
Inte ens på lottorna!
Sista gången jag spelar bilbingo denna sommaren!
(och folk säger jag är dålig förlorare..*L*
Fast jag har tur i kärlek istället...
och det vara förhoppningsvis längre än pengarna jag fått om jag vunnit!)

Nu måste jag äta!
Jag är döhungrig...
men vet inte vad jag ska äta.
Har inget snabbt hemma,
och ställa mig och fixa mat klockan 22:15 är ingenting som lockar!
Och ananas kan jag inte äta igen..*L*
Har redan ätit en burk idag!
Och äta måste jag,
annars kan jag inte sova!

I morgonbitti måste det börjas packa in i husbilen!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Barbamorsan

Visst vill man vinna om än så lite..bara fint här. Husbilssemester va kul! Kram på dig!

2008-07-22 @ 22:34:30
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0