27/7

Hemma/uppackningssteg idag 2100!
Och ikväll ska jag och mannen ut och gå en runda,
det är alldeles för varmt nu!

Nu ska jag göra lite middag,
spagetti och köttfärssås blir det.

Jag har legat i solen och njutit och lyssnat
på Camilla Läckbergs "Sjöjungfrun",
spännande!
Kan knappt slita mig ifrån den...

Har även hunnit med att få en komplimang idag,
(en av huliganernas kompisars mamma)
"Vad fin du är!"
"Du ser ju hur pigg ut som helst!"
"Grattis, det har du lyckats bra med!"

Nu ska jag börja på maten...
(huliganerna är hungriga..)

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Emma

vad tycker du om låten som jag lagt upp på min blogg?

2008-07-27 @ 16:45:16
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0