29/7

Jag fick mycket för mina pengar idag..*L*

1 grå kjol med hängsler (Lindex)
1 par gråa ulliga shorts  (Lindex)
1 vit blus                             (Kappahl)
1 skjorta till mannnen      (dressman)
1 par röda skor                  (Coop forum)
1 svart behå                        (Coop forum)
1 par byxor till Ludde        (Coop forum)
1 Sune bok                          (Coop forum)
1 vattenmelondrops          (apoteket)
1 Dove sollotion                  (ÖB)
Engångsglas                       (ÖB)
Engångskaffemuggar       (ÖB)
Engångstallrikar flata       (ÖB)
Engångstallrikar djupa     (ÖB)
Engångsgafflar                   (ÖB)
Engångsknivar                    (ÖB)
Engångsskedar                  (ÖB)
1 Lunch                                 (Casa Blanca)
1 mjukglass                         (Maxi)

Allt detta för bara 400 kronor!
Kanon!
Har varit både ekonomisk och fått ge efter för mitt shoppingbegär!

Åt weinersnitzel och stekt potatis till lunch,
fick beställa en barnportion,
men åt bara upp 1/4.
Fast gott var det!
Sen shoppade vi lite till innan det var dags för mjukglassen....
Även av den åt jag 1/4,
och den om något smälte i munnen!...*L*

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!





Kommentarer
Postat av: Lina



Usch, då kommer jag få frysa ett bra tag framöver..



Väääldigt mycket saker du fick med dig.

Jag älskar att kunna handla mycket för lite pengar =)

Sen att man är en shopaholic gör ju inte saken bättre.





2008-07-29 @ 16:11:48
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: TT

Visst känner man sej extra nöjd när man shoppat billigt!

2008-07-29 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0