29/7

I dag är det lite moln på himlen..(iallafall här)
Så vad passar då bättre än en dag med shopping?..
(jobbar extra som ledsagare, och hon jag ska jobba med älskar gå och shoppa...)
(då jag är shoppingberoende..*L*,
så ska jag bara ha 300 kronor med mig..*L*)


Blev några avsnitt till av "sex in the city" igår..
så jag är ju inte hel pigg nu precis..
men det är ju självförvållat..*L*
Jag behöver min sömn..
(får ta och vila middag när jag kommer hem från shoppingturen..*L*)

Frukost får jag allt äta själv idag..
Mannen sover och lär nog göra det så länge ingen protesterar!
Den ene av huliganerna kollar tv och den andra sover!
Så då blir det lättdukat till frukost...
1 tallrik, 1 sked, 20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0