30/7

Hemma efter en kväll med
"Mamma MIa"
och jag är såld på filmen!
Jag vill se den igen och igen och igen.....

Var hungrig när jag kom hem,
så det blev vattenmelon och 1 dl lättmjölk!
Sen ska jag krypa ner i sängen och få min skönhetssömn!

I morgon blir det till att packa husbilen igen,
på torsdag ger vi oss i väg till Gränna och
kollar in hur man gör polkagrisar!
Sen på Lördag bär det av till Söderköping för att äta
världens godast glass...
Och  sen på måndag, tisdag och onsdag är jag i Stockholm!
Någon ide` på kuliga grejor vi kan hitta på när vi är där,
tages tacksamt emot...*L*


I morgonbitti när jag vaknar har jag träff med min "bästa vän"!
Platå eller ej...
Undra om jag kan somna nu?..*L*

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: krhnke

Finns hur mycke´som helst att göra i Stockholm, kolla broschyrerna eller varför inte en tur mot kungens Drottningholm, mycket sevärt.

2008-07-30 @ 00:23:32
URL: http://metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Moi

Ohh den filmen må jag se! Gränna är supermysigt :) I Sthlm finns det saker att göra... klassiska Skansen och Grönan kanske vore något för barnen :) Natti natt! Kram

2008-07-30 @ 00:42:12
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Alla säger att den filmen är bra - skall nog se den då!

2008-07-30 @ 02:08:02
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: ejmis

Världens godaste glass? Vilken glass är det?

2008-07-30 @ 02:49:34
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: C.V

då hoppas jag att ni får en trevlig tripp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0