31/7

Åbäket / husbilen) har bestämt sig för att vi inte ska få någon semester...
(den vill inte starta...)
Så jag tar saken i egen händer och ringer och bokar hotell istället!
Huliganerna var överlyckliga att de fick krypa ner i sängen igen..*hmmm*
Men snart har jag planerat om hela rutten...*L*
Gränna först..
men stuga istället...
sen till Eskilstunna på hotell, med SPA..*L*
Och sen Stockholm på hotell...
Skara sommarland löser jag på vägen..*L*
Förhoppningsvis har de någon stuga vi kan ta istället....
Snacka om att va spontan...!

Nä..fortsätta boka och fixa!
Mannen har jag skickat ut i husbilen för att packa kläderna i resväskor..*L*
Mycket kläder blir det..*L*

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja spontan de måste man va ibland... hoppas ni får en bra semesterresa... Å att allt e bra... Kram Tess

2008-08-04 @ 11:38:31
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0