3/7

Klädproblemet löste sig...
men om det blev bra...
tja, det funkade att åka rutschkana i och jag tappade inte dem!

Jag tog en fika på Andy`s lekland när barnen roade sig...
en caffe Mocha....men utan vispgrädde på toppen!
Och den var mumsig!
Har nu fått en helt ny last!

Lunchen idag intogs på Max.
Hamburgare till alla,
sonen åt sin egen +resterna av min...3/4!
Och jag slutade nog äta i tid..
för jag fick inte ont i magen!
(tog potaiisgratäng till, men den fick följa med hem..*L*)
Så VIPS!
Hade käre mannen fått "frukost"!

Känner mig fin idag,
i min svarta klänning, röda tights
och rött linne!
Och ett måste förstås...
solglasögonen!

Stegen idag är inget att hänga i granen!
Men jag får väl ta tag i det snart...
men väntar gärna tills det svalnat av!
Sen bär det ut på en LÅÅÅNG promenad!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

massor av kramar till dig gumman!

2008-07-03 @ 15:42:16
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: BloggOraklet

långa promenader gör susen

Postat av: jazzi

hah, men vad skulle världen vara utan solglasögon? ;D

2008-07-03 @ 20:24:58
URL: http://jazzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0