6/7

Inte hittade vi någon svamp!
Men regn...
och mera regn kom det på oss!
Så det blev till att köra hem igen!
Så stegjagandet gav "bara" 2000 steg...
men det är ju bättre än inget!
2 veckor till,
sen kanske kantarellerna tittar fram!

Stegen fram till nu 4450+2000=6450 steg.
Så idag ska jag klara 10000!
Och vem vet jag kanske kan lura min käre man till
att spela en runda pingis med mig!...
(han tycker inte det är så kul längre...
för han förlorar alltid!)

Men först ska vi ladda grillen!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja ja grillar de i ett foleiefat eller i dubbel folie. De e så olika va ja har i... bara man gör ungefär lika stora bitar. Du kan ha kolrot, kol, rotselleri,morot, blomkol broccoli, succini tomat paprika, lite örter vitlök, lök, OLJA att hälla över,,, sötpotatis eller vanlig potatis,,, ja vilka grönsaker du nu gillar majs.... inget är omöjligt allt eller några få av dom... JÄTTEGOTT till grillat å man behöver inte ha något annat till heller om man inte vill. Vi äter mycket sånt eftersom vi äter GI... GOTT. Men håll koll på värmen å skär lite mindre tunna bitar så de blir lagat... bränns fort. Går även göra detta i ugnen i en ungsform eller wooka... Läs gärna lite reccept på min gubbes sida... www.daanse.se på han blogg där finns en del reccept. //tess

2008-07-06 @ 13:57:16
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Maria

Nejdå, jag är inte så sleten idag. Lite trött efter 2 mycket sena kvällar. Men killebom är inte så det har varit, kanske beror det på att man börja bli gammal, haha. Men man har ju inte roligar än man gör sig. Och jag känner mig som 20 ;-)

2008-07-06 @ 14:26:57
URL: http://ijafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0