9/7

"Hemmasteg" + shoppingsteg = 2300 steg

Blev en liten snabbtur till Osby,
köpte ett linne och sen
gick vi och fikade...
jag åt en creps med köttfärssås
och majs, oliv, champinjon och gurka.
Gott som bara den...
och trött blev jag..
(så det var nog ganska mycket socker/fett i..)

Nu blir det till att packa in i husbilen...
får inte glömma mina ananasburkar..*L*

I eftermiddag bär det av på Hästveda marknad.
Kompis M med familj ska också följa med.
Brukar inte bli så mycket shoppande på marknader,
men mysfaktorn är hög!

Packa, packa, packa....
(i morgon ska jag träffa min "bästa vän"...
är ju inte hemma på fredag, så en dag mer eller mindre spelar ingen roll...*L*)

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: tess

Trevlig resa!!! Själv städar ja lite på altan,,de behövdes.. ha ha... //tess

2008-07-09 @ 12:25:20
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja skulle behöva städa hela huset men ja har ingen som helst ork,,ingen ork till nå... //tess

2008-07-09 @ 12:36:19
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0