9/7

Nu är vi hemma igen,
efter en lång fika!
trevligt som vanligt.
Och visst blev vi av med en massa fika,
men vi fick resten med oss hem.
Så huliganerna har fika till i morgon också!
Jag hoppade över kakorna och nöjde mig med ½ kopp kaffe!
(ståndaktig som jag är!..*L*)

Huvudvärken ligger och lurar i vassen...
men inte lika framträdande som innan....
Tar 2 panodil innan jag ska sova!

3200 steg + 3000 "marknadssteg"+1500 "hemmasteg"
=7700 steg
Jag kom inte upp till målet idag heller,
men en bra bit närmare än igår!

I morgon är det vägdag....
Undra vad min "bästa vän" visar då?...
Platå....?
Minus...?
Plus......?

Nu ska jag äta en banan och lägga mig i soffan och kolla på
film...


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: emmely

Hoppas huvudvärken är helt borta i morgonbitti ! Jag hoppas inte din platån är nådd i morgon , skulle vara tråkigt att läsa eftersom jag blir så glad varje gång du har gått ner i vikt !

Ha en bra kväll/ natt !

2008-07-09 @ 23:34:08
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0