JAG HAR BLIVIT UTMANAD....

Av Viola!   http://www.lillaviola.blogg.se/

Ni utmanade kan kopiera detta:

Varje utmanad börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna. (dessa)

Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit valda och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

Sex underliga (???) saker om mig...underliga vet jag väl inte,för är jag underlig

* Min tå, bredvid stortån är längre än stortån.....

* Jag kan INTE fickparkera, utan kör runt tills jag hittar en lämplig parkering....

* Jag är en hejare på Singstar, men jag kan verkligen inte sjunga....

* Jag älskar tecknade filmer....

* Min halvbrors pappa är min morbror....

* Jag vill hoppa fallskärm....


Det var det!

Nu utmanar jag:

MIA     www.livetsommammaochkvinna.blogg.se

EMMELY   
www.graje.blogg.se

EJMIS       
www.ejmis.blogg.se


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!




Kommentarer
Postat av: BloggOraklet

då fick vi veta lite mer om dig

Postat av: Maria

Ja men man behöver ju höra sånt, och du är verkligen riktigt snygg.



I helgen ska jag in till sölvesborg det är ju killebom, har du aldrig varit där? För du bor väl i närheten om jag inte minns fel.



Underbart väder idag, hoppas det håller i sig nu.

Ha det bra

2008-07-02 @ 18:19:29
URL: http://ijafia.blogg.se/
Postat av: ejmis

Utmaningen är gjord för ett par dar sedan, svaren ligger under utmaningar om du vill läsa =)

2008-07-02 @ 21:35:50
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0