10/6

Så är Sverige med  på allvar i em också!
Seger med 2-0!
kanon!
nu väntar Spanien nästa!

Nu är det sängen som väntar,
ögonen är trötta och jag likaså!

Inga större missöden idag,
förutom min träningsvärk som börjar komma smygande...
Vi fritidsledare spelade fotboll
mot det lag som vann idag...
och jag sprang...
känns i ljumskarna...
men kul var det!
I morgon blir det paddling, volleyboll, brännboll och bryggbåt!
Så lite aktiv är jag!

Har fortfarande inte hittat min stegräknare...
men jag har gått 1 promenad 30 minuter,
sen har jag "gått på linjen"...
och då spelat match...
så jag tror jag har klarat stegmålet idag!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: mia

Plus att du gått i stan med oss.

Godnatt vännen.

Mia

2008-06-10 @ 23:09:19
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se/
Postat av: Maria

Jasså har hon försnillat stegräknaren :-)



Jag har ju som vanligt glömt att rappotera stegen, för vi räknar väl än, eller?

Isåfall ska jag skärpa mig med rappoteringen.



Måndag 5562

Tisdag 11295.



Ha en bra dag!

2008-06-11 @ 07:21:01
URL: http://ijafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0