12/6

Jag har träningsvärk!
Paddlade länge och väl igår...
i motvind!
Varje gång det blåste till ,
så vände kanoten sig på tvären..

Idag ska vi till Skånes djurpark...
så det blir inte lika fysiskt..*L*
men vi ledare ska promenera runt i parken så vi syns...
men det är ju ingenting jämfört med paddlingen!

I morgon är det vägdag!
Ska bli spännande!
Men det känns lite som om kroppen har kommit till en platå nu,
den behöver hämta sig!
(eller det är bara jag som är sliten från igår...*L*)

På lördag är det bröllop och jag
hoppas kläning sitter lika bra som när jag köpte den förra veckan...
annars har jag ett problem..*L*

Frukost nästa...
20 havrekuddar och 1 dl lättmjölk!
Och sen packa fikan till Skånes djurpark!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK
!

Kommentarer
Postat av: Barbamorsan

Det går säkert bra, ska bli spännande att se:)

2008-06-12 @ 11:59:26
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Postat av: Ninni

Klänningen kommer att sitta perfekt..kram

2008-06-12 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0