13/6

Har inte märkt så mycket av att det är fredagen den 13 idag...
iallafall inte än länge...*L*

Idag har jag spelat minigolf och beachvolley...
och jag har ont i muskler jag inte visst fanns...*L*
Men det var längesen jag hade så här roligt som jag haft denna veckan!
Fast det blir ju inte roligare än vad man gör det till!

Men jag är sliten...
vatten har jag varit duktig med ,
men maten slarvar jag med...
och det är inget bra!
Under förmiddagen har jag ätit en banan...
så nu måste jag försöka få i mig lite mer mat.
Känner ingen hunger,
som jag gjorde innan operationen.
Men jag vet att jag måste äta för att kroppen ska fungera,
så mat var tredje timme hädanefter!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: emmely

Stegen går bra visssa dagar och andra dagar går det sämre. Har haft mycket att göra innan det blev sommarlov.

2008-06-13 @ 17:47:26
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: emmely

Stegen går bra visssa dagar och andra dagar går det sämre. Har haft mycket att göra innan det blev sommarlov.

2008-06-13 @ 17:48:22
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ja inte sluta äta...fy,fy



Jag har minsann märkt av fredagen den trettonde, min man skulle ha kommit hem vid fem..nu kommer han hem vid elva pga förseningar..suck

2008-06-13 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0