13/6

Så är det fredagen den 13!
Och vi ska till en sjö och bada med 135 barn...
så idag tror vi inte på någon skrock!

Fotbollsmatchen vanns igår med 3-1!
Och sonen lyckades få in ett mål!
tror t o m de slutade tre i sin serie!
Inte dåligt det inte!

Ingen platå i sikte än....
min "bästa" kompis visade i dag 80,5 kg,
Alltså miinus 38,8 kg sen 25/12-07....(flytet)!
Och minus 33,5 kg sen 15/1-08.....(operationen)
Sen förra torsdagen den 5/6,
minus 1,4 kg!
Men denna veckan har jag rört mig mycket mer än jag brukar...
jag har spelat fotboll, paddlat och promenerat en massa!
Och jag har tyckt allting är riktigt kul!

Idag blir det minigolf, beachvolley och bad!
Så motion blir det i dag också!

Nu måste jag få liv i huliganen som ska med...
den minste sover hos mormor,
så han slipper gå upp så tidigt!
Frukost måste vi också få i oss!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: Barbamorsan

Men oj det är ju fantastiskt!! hoppas du är riktigt stolt över dig själv nu, det ska du vara! Kan tänka mig att du infört en hel del nya bra vanor i ditt liv ochså. Ha det gott!

2008-06-13 @ 09:30:20
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Postat av: Lillaviola

Om jag läser det du gör ett par ggr, blir det extra steg då;-)

12/6 gick jag 8922 steg.

2008-06-13 @ 13:44:55
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0