14/6

Idag bär det av på bröllop!
Så 10:30 ska jag till en kompis som ska göra mig extra fin i håret...
ska bli spännande att se hur det ser ut när jag är klar!
Och så hoppas jag att kläningen jag köpte sitter perfekt...
och inte har lyckats bli för stor...
(har inte vågat prova den denna veckan..*L*)

Men innan bröllopsbestyren ska jag göra mannagrynsgröt till mina huliganer,
de ska på fotbollsskola hela helgen lång!
Och mannagrynsgröt till frukost är gott!
Så det blir det till mig också!

Hade ju ett mål till idag och jag klarade det som på 0,2 hg..
alltså vägde jag idag 80,2 kg.
Men det är jag nöjd med.
Jag ligger 5 kg före dietistens uträkning på kilo.
Då skulle jag väga 85 kg igår.
Så jag tycker det går bra och jag mår bra!
(men jag ska inte slarva med maten...)

Nu ska jag röra i mjölken så jag inte bränner den...*L*


Linda
lägg gärna en  röst...
TACK
!

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Stegräkningen den 13/6 blev 10233. Hare gott!

2008-06-14 @ 10:31:01
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Ninni

Va härligt..snart är du smal som en sticka!



Vad ska du väga när du är klar?? Ha en underbar dag med bröllop och allt, kram

2008-06-14 @ 11:03:37
Postat av: Karolina

Ha en trevlig dag...och hoppas ni slipper regnet!!!!!

Jag knallade 12201 steg i går och 7416 i förggår.

2008-06-14 @ 11:59:34
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Lillaviola

Stegen den 14/6 blev 8012, fast jag undrar om det inte skulle vara mer. Vet du hur jobbigt det är att lyssna när kära maken "spelar" fotboll vid tv:n

2008-06-14 @ 20:32:55
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0