1/6

Ja, då är vi inne i Juni, Juli augusti...
de berömda sommarmånaderna
som Gessle sjunger så bra om...

Vägde in mig på 82,2 kg i morse..
så nu är det minus 37,1 kg sen 25/12-07!
Och minus 31,8 kg sen 15/1-08.
Så ingen platå i sikte än...
(men den kommer..)

Bara en dag kvar innan jag blir 30..
fortfarande ingen kris..
men igår så pratade vi om 30-årskriser...
en hade sagt upp sig och sökte nytt jobb,
en hade gått igenom en depression,
så buden var många...
jag hade min kris när jag fyllde 20 istället...
så jag klarar mig nog..*L*

Nu ska jag iväg och jobba några timmar...
Hade hellre legat i solen och haft det skönt.....


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha det bra på jobbet =)

2008-06-01 @ 11:26:22
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hur ska du fira din 30 års dag??



Kris äsch vad ska man med det till, jag närmar mig femtio och det känns alldeles utmärkt..kram

2008-06-01 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0