17/6

Idag var det lugnt och skönt!
(förutom att det regnade bra ett tag...)
Så nu laddar jag inför morgondagen....
Åt lunch på idrottsplatsen,
en grillad korv blev det...
2 bett på varsin sida om korven...
sen vågade jag inte äta mycket mer...*L*
Men mätt, det blev jag!

Mannen har kört till sjukhuset för vaccination av ene sonen...
och jag är hemma med den andre,
som är hur rastlös soom helst!
Film vill han inte titta på,
kort vill han inte spela,
sjunga singstar vill ha inte....
ingenting är kul idag!

Stegräknaren står nu på 3598 steg,
så några till ska jag skrapa ihop innan det är "nanedags"!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Sådana dagar är inte roliga när inget passar! Jag vet själv hur det är...



Jag har några kilo mer än vad du började med...

2008-06-17 @ 15:01:16
URL: http://ulrikazafrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0