17/6

Midsommar närmar sig med stormsteg...
och jag försöker hinna med att packa lite i husbilen var dag...
(går inte alltid så bra..*L*)

Från och med igår så har min kära man bestämt sig för att försöka gå ner i vikt!
Och hans kommentar var...
"Nu är det jag som får kämpa och inte du..."!
Men självklart hjälper jag honom..
tänk så många gånger han har ställt upp på alla konstiga bantningsmetoder
jag har provat....
Så jag har gjort en matlista till honom...
hur mycket han ska äta, vad han ska äta och när han ska äta....
(listor har jag alltid varit bra på..*L*)
Så nu är vi två som kämpar med vikten!
(men mimdsommar ville han ta en öl eller tre...*L*)

Stegen gick bra igår...
9812 steg blev det...
så det blir till att kämpa på idag igen!

Idag blir det byakamp på jobbet!
Så jag förväntar mig en lugn dag....
Behöver vila upp mig inför morgondagen,
när vi ska åka till Tosselilla med ca 350 barn...
Ska bli en spännande upplevelse att åka iväg med så många barn och
sen förhoppningsvis komma hem med lika många barn.....

Nu väntar frukost....
1 dl lättfil och 1 dl branflakes....
(mina älskade havre/råg kuddar är slut!!!)

Linda
lägg gärna en röst....
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Tjenare!

I går traskade jag i hop 11545 steg. Kära maken var mer och han tar ÄLG kliv, men spännande var det att gå med en som inte fattar varför bara går...;.)Kram

2008-06-17 @ 09:14:20
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: mia

Kan ju vara bra att ha alla med hem. Tror att deras föräldrar skulle uppskatta det i alla fall.

Hörs senare.

Kramen

2008-06-17 @ 10:10:28
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0