22/6

Så är jag hemma igen efter några dagar i husbilen!
Regn och blåst har vi haft gott om...
Men vad gör väl det när man har trevligt?...

I torsdags gick jag 25869 steg...
men då hade jag stegräknaren på mig när vi spelade beachfotboll...
så alla steg är inte promenadsteg..*L*
Men de kändes i fredags..*L*
Då hade jag ont både här och där....

I fredags gick jag 10978 steg,
och igår  blev det "bara" 6745 steg...
Idag har jag inte heller kommit så långt,
1962 steg.
Men visst ska jag väl komma upp i målet idag!

Maten har funkat kanon under helgen...
ända gången jag fick dumping,
var i morse...
jag ville ju så gärna prova en halv fralla...
men det tar nog ett bra tag innan jag ger mig på det..*L*
Man lär sig hela tiden vad man kan undvika för att klara sig från dumping!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Välkommen hem =)

2008-06-22 @ 13:09:11
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0