23/6

Nu är jag hemma efter en shoppingtur på IKEA.
Blev faktiskt inte så dyrt...*L*
317 kronor bara!
så jag har en stor del av presentkortet kvar!

Lunch blev det också där...
Köttbullar, kokt potatis, sås och vitkål.
Jag och en kompis barn (Ludde) delade...
men trots att vi åt bra så blev det 11 köttbullar kvar och 2 potatisar...
och en skål sås...*L*
Men mätta var vi!

För att göra dagen hel,
så stannade vi på vägen hem för en för att bjuda en fika...
1 chokladboll, 1 kanelbulle och 1 bit budapestbakelse...
Det blev en hel del fika kvar...
men trevligt hade vi!
Jag älskar att sitta på cafè..
inte för alla de goda kakorna utan
för det sociala,
det är en hög mysfaktor på cafè!

Så nu ska jag in i duschen och sen vila en stund innan det bär av
på fotbollsträning!

Stegräknaren står nu på 4266 steg,
och går jag upp till sonens träning så...
vips...
har jag kanske 6000...*L*
Vila först....*L*


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0