24/6

Alla ärenden klara..(nästan, inte byte av läkare..)
Så i eftermiddag blir det till att åka i väg och bada..(inomhus förstås..)
Kompis M med sin urgulliga Ludde kom på ide`n,
och vi är ju inte sena att hänga på!
Så fika är inköpt!
Och badkläderna packade...
och middagen står på spisen...(snart färdig)
Idag blir det chili con carne till middag...
ska bli spännande att se hur min mage regerar på det..*L*
1 ½ dl blir nog alldeles lagom...

Simma några längder ska jag göra idag..
mellan mellanlandningarna i bubbelpoolen!
Till bikini blir det min svarta sportbehå och ett par bikinibyxor jag "lånat" av mamma!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: mie

Hej! Ha en trevlig dag i badhuset idag då=). Nu kommer solen igen hos oss, vi har haft mulet för första gången här idag, så jag kan absolut inte klaga på vädret=). Mie

2008-06-24 @ 13:37:08
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: tess

mmmm solen gick lite i moln när ja kom till jobbet å de BLÅSER... TRIST TRIST men okej ja jobbar så ja får ändå sitta inne... Hoppas ni får ha solen kvar i alla fall å får en underbar dag,, de unnar ja ALLA!

2008-06-24 @ 13:49:04
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0