24/6

Hemma efter en dag i vattnet!
Trötta och slitna men vid gott mod!
Med andra ord inga större olyckor skedde på plats..*L*
Blev en lättlunch idag...
½ risifrutti åt jag.
Sen åt vi mellanmål innan det bar av hemåt...
1 knäckebröd med pepparost på
och 1 dl pepsi max...(som jag rörde ut kolsyran..*L*)

Ikväll har jag bjudit in oss till kompis M på kvällsmat.
Tacopaj blir det...
och så sallad till föstås!
Och ett trevligt sällskap får vi också!
Med andra ord en lyckad kväll!

Stegräknaren står på 4659 steg,
men om jag räknar med när vi badade så
är det ca 2500 steg plus...
(enligt
www.stegraknare.se )
Gå gärna in och kolla era aktiviteter..
där finns till och med antal steg
för när man har sex!
...*L*....


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Låter som en mysig dag...sen bortbjudna på kvällsmat..gött!



Haha ska kolla på stegräknare.se!

Kram

2008-06-24 @ 18:47:26
Postat av: tess

Coool de måste ja kolla så mycke sex som ja har... ha ha ;-) Lät underbart å få komma iväg å bada.. hoppas även ja e ledig snart å får fint väder... GÖTT!!!! Tess

2008-06-24 @ 20:33:38
Postat av: Moi

Nej ångest är fruktansvärt... men tack så mycket för kramen :) Härligt att bada! Man kanske borde skaffa sig en stegräknare, men tror min nya mobil har en sådan funktion. Hoppas du har en bra kväll! Kram

2008-06-24 @ 21:45:46
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0