24/6

På söndag har jag och min älskade man 6-årig bröllopsdag!
och jag hade tänk köpa något till honom,
men jag vet inte vad!
Men vem har sagt att livet ska vara enkelt?...*L*

Idag har jag en massa ärenden jag måste göra...
apoteket...(mina mediciner är slut..)
banken.....
ringa sjukhuset i Landskrona och byta läkare till Kristianstad...
(tog en himla tid förra gången och då fick jag inte ens byta..)
Så förmiddagen går nog i nafs...*L*
MEN FÖRST FRUKOST!
Dagens viktigaste mål...
(har jag hört..*L*)

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja idag ser de ut å bli sol,,men ja har på känn att bara ja har hängt ut min tvätt så börjar de väl regna :-( typ...



Sovit gott hoppas även du har gjort de!!

Tess

2008-06-24 @ 09:57:02
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: jossan

köp ngt mysigt :)

Kika gärna in på min blogg och kommentera ngt och/eller hissa eller dissa gucci väskan! :D

2008-06-24 @ 10:54:40
URL: http://lipglossgirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0