27/6

Nu bär det in i duschen
och sen ska det bestämmas vilka kläder jag ska ha på mig...
och det kan ta tid!
*L*
Det blir femkamp,
så sköna och varma kläder ska det vara ikväll!
(här regnar ju en helmassa idag...)
Ska ta mig ett glas astizinzano innan duschen...
MUMS!

Idag har jag skickat ett paket till min kära kompis som flyttade igår..*L*
Hon ska på bröllop i augusti,
och jag hade en kläning som skulle passa henne utmärkt!
Så nu återstår att se om hon gillar den och kan ha den!

Fick en så fin komplimang av en kompis mamma idag...
"vilken snygg figur du fått!"..
Och ni kan ju tänka vad jag mös!!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Petra

HAha samma situation då :) Fast just nu har jag 10 kg som jag vill ner för min egen skull å då kommer mina tuttar oxå minska från DD till liten C...men men, vill man vara nöjd så får man stå ut med det!! Ha en jätte kul kväll!!!! Det vore kul att se bilder på före å efter på dig!!!

2008-06-27 @ 16:16:55
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: tess

Hej... nu har vi börjat stega... börjar väl försöka få ihop de där tio tusen i alla fall... sedan får man väl öka på... men men kul att ha börjat i alla fall...

Ha en trevlig kväll//Tess

2008-06-27 @ 18:55:56
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0