27/6

Jag kan inte sova!
Huvudvärk och lite ont i magen...
Så istället för att ligga och vända och vrida mig och väcka mannen,
så gick jag upp...
Vet att sömnen kommer igen om en stund,
men innan det är det lönlöst att ligga och blunda!

Stegen igår blev 10397 ...
så jag kom inte riktigt upp till målet..
men lika glad för det är jag!

När jag vaknar under morgonkvisten är det vägdag...
undra som en flundra vad hon visar nu..?....

Har fått många fina,gulliga kommentarer igår,
och de värmer.
Jag tar verkligen dem till mig.
Och tackar för dem...

Igår så flyttade min älskade kompis,
och trots allt var det lite sorligt...
fast jag vet att vi kommer träffas,
så är det ändå många mil som skiljer oss åt.
Men hon är ju aldrig längre bort än ett telefonsamtal!
Men hur som helst så saknar jag henne redan!



Linda
lägg gärna en röst...
TACK
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0