29/6

Stegen är nu uppe 4500...
så minst lika många till ska jag få ihop idag!

Lunchen är äten,
varmrökt lax blev det idag igen..
och pizzasallad...
(konstig mix men helt ok)
Och nu är vi redo för beachhandbollsträningen...
(inte jag..men huliganerna,  jag får "bara" köra)

Ikväll blir det fotboll på tv`n...
sen är det tyvärr slut!
Hade gärna haft resten av sommaren med spännande matcher....
Men allt det roliga måste ju också ha ett slut!...
Jag hoppas och tror att Spanien tar hem det,
men som sagt man vet ju aldrig...
det är ju överraskningarnas EM!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: mie

Hej! Duktig du är som kämpar så med stegen=). Hoppas solen skiner på er, här är den då inte denna dag! Tydligen bara jag som gillar att fotbollen slutar på tv:n hahaha..Ha det bra! Kram!

2008-06-29 @ 16:00:27
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0