6/6

Sveriges nationaldag...
ja, känn på den!
Och lediga är vi dagen till ära också...

Blev en lugn kväll på studenten igår...
men ack vad man känner sig sliten ändå.
Jag får ont i magen när jag äter,
men jag tror det har med värmen att göra..
jag drickar åt skogen för lite...
och när jag druckit...
så har det varit astizinzano...*L*
Fast idag ska jag börja dagen med vatten...
och sen fortsätta med vatten OCH astizinzano...*L*

Nu ska jag göra mannagrynsgröt till mina huliganer och mig,
sen bär det av på fotboll!
Sen blir det förberedelser för kalaset...
blåsa ballonger,
dela upp lag,
och hitta några kläder jag kan ha på mig!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Motionerar vad är det? Går det att äta hihi. Det enda jag gör är att cykla lite då och då. Men jag märker som dig att det är svårt att äta och dricka, tror också det beror på värmen. Ha det så kul på kalaset, själv ska jag har mitt på midsommarafton, fyller 2 dagar innan. Usch vad jobbit. Är inte mycket för såna tilldragelser jag.

Ha det bra.

Kramar Lottis

2008-06-06 @ 16:17:07
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0