7/6

Så äntligen är em igång...
Kvällarna räddade ett bra tag framöver!
Såg lite av Tjeckiens match,
men den var tydligen inget vidare.
Men Portugal matchen var underhållande!
Och nu får jag vänta enda tills i morgon för nästa match!
Men tur är väl det...
måste ju sova lite också!

Min kära man är på Sweden rock ,
så jag och huliganerna är själva...
men det är skönt att bara vara och kunna mysa lite...
(och titta på fotboll..*L*)
Så det ska bli spännande att se hur han mår i morgon...*L*

Idag åt jag nypotatis, gräddfil och rökt makrill till lunch,
mumsigt!
Och jag klarade mig från ont i magen...
(har fått det innan av rökt fisk..)

Jag firade Portugals vinst med en rocher...
(en sån god "boll" men choklad och en hasselnöt i....)
Smakade gott!
Men fler ger jag mig inte på!

Har haft lite huvudvärk,
men det är säkert värmen...
den har ju stått sig ett tag nu.
Så jag måste dricka, dricka och dricka!

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla en stund på tv
(jag somnar alldeles säkert..*L*)
Och hoppas huliganerna vill följa med och bada i morgon också!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej!

Här kommer en stegrapport från världens sämsta rapportör :)

3/6 10164

4/6 11631

5/6 11655

6/6 11452

7/6 13370



Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2008-06-08 @ 06:33:11
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0