8/6

Idag har varit en riktigt varm dag!
Jag har legat vid poolen och bara haft det gött idag...
nästan hela dagen...
förutom handbollsträning och fotbollsmatch under eftermiddagen.

Nu ikväll har jag jobbat ett par timmar,
vi har varit och spelat äventyrsgolf...
och jag är inget vidare på att "träffa" hålet!
Men kul var det!
Sen åt vi ute,
och som vanligt syntes det knappt att jag ätit när jag var klar!
(fanns ingen möjlighet att få barnportion...)
Men men...
gott var det iallafall.

I morgon måste jag hitta min stegräknare...
den har gett sig ut på egen turne` för att jaga steg...
mao...
jag har lagt den någonstans och nu hittar jag den inte!

Nu ska jag krypa ner i sängen och få min skönhetssömn!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0